Vyhledat

Novinky e-mailem


Friday, 22. November 2024
Svátek má

 

Dobrý den, pokud by to bylo možné, uveřejněte na svých stránkách upozornění pro maminky, aby se vyhnuly nakupování na obchůdcích www.lovebaby.cz a www.safebaby.cz. Majitelka je velká podvodnice a velmi neseriózní!!! Nejsem bohužel jedinou podvedenou a okradenou maminkou. Více informací najdete na Spotřebitel.cz - Nakupování u www.lovebaby.cz , je to z vyhledávače www.seznam.cz po zadání lovebaby.

Můj příběh ve stručnosti:
V březnu 2005 jsem si objednala kojeneckou startovní řadu od Aventu a dětskou manikúru. Samozřejmě, že jsem zaplatila předem. Když se blížilo datum mého porodu (květen 2005), kontaktovala jsem majitelku obchodu s dotazem, kdy zboží dostanu. Majitelka mi sdělila, že zboží bohužel nemá na skladu a že jakmile dorazí, pošle jej. Pokud by to bylo pozdě, mohu prý od objednávky odstoupit a ona mi zašle peníze zpět, musím jen napsat storno mail. Vzhledem k tomu, že se miminko již blížilo, nakoupila jsem jinde a poslala storno mail. Leč peníze nikde :o( . Kontaktovala jsem majitelku na telefonu, leč jej přestala brát. Když to konečně zvedla, sdělila mi, že se právě vrátila z nemocnice, kde prý údajně přišla o miminko, ale že hned následující týden mé storno vyřídí, ale mám ještě pro jistotu poslat storno sms. Což jsem hned udělala a stále nic. Poslední sms jsem jí posílala cca před 14 dny, s výhružkou, že se obrátím na ČOI a udělám jí ostudu kde budu jen moci. Což se právě chystám udělat. Jedná se u mne o částku =820,- CZK, což pro maminku na mateřské už bohužel není zrovna zanedbatelná částka. Ode dneška budu psát na všechny internetové obchůdky a diskuse varování pro maminky, aby v tomto obchodě nic neobjednávaly. Připojte se ke mně!!! Majitelku přeci musíme nějak donutit k slušnému chování!!! Pokud je Vás více, či máte podobné zkušenosti, kontaktujte mne na jitovratek@seznam.cz a společně se do toho pustíme.
Samozřejmě, že mohu doložit písemnou (mail) objednávku i storno, případně zaslané sms.
Pokud máte šanci, upozorněte další internetové obchůdky.
Spousta maminek nám jistě bude vděčná.
Děkuji a jsem s pozdravem

Jitka Vondráková

Pozn.redakce:

Více informací ohledně kauz s tímto internetovým obchodem najdete zde:
http://www.milion.co.uk/nahanbe/hanba4/lb2_1.html
http://www.spotrebitel.cz/article/articleview/8140/1/1352/

autor: vega, vloženo: 17.9.2005, přečteno: 10433x, komentáře: 3, rubrika: Ostatní, vytisknout článek, poslat e-mailem


Komentáře k článku | vložit komentář

Šimčík Petr, Brno (anonym - 89.103.140., 1.3.2008 v 01:12) - odpovědět

Nejen že účtuje 500,- kč, ale nestydí se používat i jiné odporné prraktiky. Už se přeme přes soudy 2.roky a jak to dopadne, samozřejmě zveřejním, ale kdy to bude, to je ve hvězdách.

Podobná zkušenost. (anonym - 83.208.173., 11.2.2006 v 17:24) - odpovědět

Dobrý den, mám podobnou zkušenost s IT obchodem BLUEone v Brně. Majitel pan Šimčík je podvodník, který se nestydí účtovat si 500 Kč za vrácené, zcela nepoužité zboží u kterého měl napsané nepravdivé údaje. Podle "jeho" obchodních podmínek není možné nic reklamovat a vrátit, aníž by Vás to stálo 500 Kč. http://www.vltava2000.cz/blueone

 

 

Pan Šimčík z Brna je známá firma (anonym - 81.30.228.3, 25.9.2008 v 14:41) - odpovědět

http://petr-simcik.blog.cz/0809/jak-se-snadno-nechat-obrat-o-tisic-korun

(c)2004-2007 MIMINET.CZ - Všechna práva vyhrazena -  ISSN 1214-9969